Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Διοίκηση Περιοχής Cοαching



Διοίκηση  περιοχής  πωλήσεων (Territory management) Coaching και Διαχείριση μεγάλων πελατών ( key account management)



«Η διοίκηση της περιοχής αναπτύσσει και υλοποιεί μια στρατηγική αξιοποίησης του δυναμικού πωλήσεων αναγνωρίζοντας
την σημασία και την διαφορετικότητα των μεγάλων πελατών»

Η διοίκηση της περιοχής αναπτύσσει και εφαρμόζει μια στρατηγική για να κατευθύνονται οι δραστηριότητες πώλησης προς τους πελάτες
σε μια περιοχή πωλήσεων με στόχο τη διατήρηση των γραμμών επικοινωνίας, τη βελτίωση  κάλυψης της περιοχής  πωλήσεων και την ελαχιστοποίηση σπατάλης  χρόνου.
Περιλαμβάνει την σχεδιασμό και την κατανομή των επισκέψεων σε πελάτες, τη δρομολόγηση και τον προγραμματισμό των επισκέψεων.
Γνωρίζουμε ότι η διαχείριση περιοχής είναι ένας δρόμος διπλής κατεύθυνσης - μια διπλή διαδικασία ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Πρώτον, η διαχείριση περιοχής παρέχει  στους διευθυντές και προϊστάμενους  πωλήσεων ακριβείς μετρήσεις των αποτελεσμάτων της επικράτειας, καθώς και τη σχετική επιτυχία των ομάδων πωλήσεων.
Και δεύτερον, η διαχείριση περιοχής προσφέρει μια σειρά στρατηγικών πληροφοριών, σχετικά με τις επιπτώσεις
των διαφημιστικών εκστρατειών καθώς και διάφορα άλλα στοιχεία και αναλύσεις.

Οι key accounts είναι το αίμα για την επιχείρηση. Πρέπει να έχουν προτεραιότητα, να ανατρέφονται και να προστατεύονται.
Πρώτα όμως πρέπει να τους αναγνωρίσεις; Να αντιληφτείς τι θέλουν από εσένα; Πως βλέπουν εσένα και την επιχείρησης σου;
Mε άλλα λόγια πόσο κοντά είναι σε εσένα, την επιχείρηση και τι χρειάζεται να αναπτύξεις και να βελτιώσεις;

Σκοπός
  1. Έλεγχος και βελτίωση της προσπάθειας των πωλήσεων με καλλίτερο σχεδιασμό και προτεραιότητες.
  2. Κατανόηση του επείγοντος με το σημαντικό και κεφαλαιοποίηση των βραχυχρόνιων ευκαιριών.
  3. Οργάνωση και εκτέλεση δρομολογίου.
  4. Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.
  5. Να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα του Key account.
  6. Να κατανοήσουν και να αναγνωρίσουν τους σημαντικούς πελάτες.
  7. Να κατανοήσουν την καταλληλότερη μεθοδολογία προσέγγισης για τους Key accounts.
  8. Nα βοηθήσει τους συμμετέχοντες στην δημιουργία ειδικών και επιτυχημένων πλάνων ανάπτυξης.
  9. Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αναλύσει στρατηγικές, έτσι όπως τις διαμορφώνουν θεωρητικοί και επιχειρηματίες.

Που απευθύνεται

Σε νέους Διευθυντές πωλήσεων
-σε εμπειρικούς Διευθυντές πωλήσεων
-σε προϊσταμένους τμημάτων πωλήσεων
-σε τομεάρχες κλάδων ή περιοχών πωλήσεων
-σε περιφερειακούς Διευθυντές πωλήσεων
-σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τις γνώσεις και επιδεξιότητες τους προκειμένου
 να διοικούν αποδοτικότερα και αποτελεσματικότερα την ομάδα των πωλητών τους.

Μερικά από τα επιχειρηματικά οφέλη που παρέχονται από τη διαχείριση περιοχής περιλαμβάνουν:

• Οι διευθυντές μπορούν να αποκτήσουν μια λεπτομερή ενημέρωση  για τις ανάγκες των πελατών και της  περιοχής.
• οι πωλητές μπορούν να μεγιστοποιήσουν την συνεργασία και να δημιουργήσουν συνέργειες.
• Η εταιρεία σας θα αποκτήσει καλύτερη εικόνα για τις πωλήσεις της
• Μείωση του χρόνου απόκρισης σε πελάτες
• Stretching του ημερήσιου χρόνου με πελάτες
• Αύξηση του χρόνου πώλησης με την ελαχιστοποίηση περισπασμούς και αναβλητικότητα
• Πιο παραγωγική αξιοποίηση του χρόνου ταξιδιού
• Βελτίωση της απόδοσης της επένδυσής σας (ROI)

Albert consulting

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου